Wiele artykułów, dostępnych na Amazon, sprzedawanych jest przez więcej niż jednego dystrybutora. BuyBox przedstawia alternatywne oferty w prawej kolumnie strony produktowej, zaś używając wyszukiwania, można zestawić ze sobą oferty różnych produktów, a następnie poszukać najbardziej korzystnej cenowo opcji. Można również jednak zdecydować się na zakup używanego produktu, który często oferowany jest za znacznie niższą kwotę. Gdzie w takim razie znaleźć na Amazon oferty używanych produktów, którymi użytkownik jest zainteresowany?
Na stronie produktowej danego artykułu, pod nazwą towaru, sprzedawcą, informacjami o cenie, dostępności i możliwościach dostawy, konsument znajdzie dwie kolumny: „nowe” and „używane”, wraz z liczbą ofert, dostępnych w każdej z kategorii oraz najniższą dostępną ceną artykułu nowego, bądź używanego. Klikając w podlinkowany element (np. „5 nowych”), konsument zostanie przekierowany na stronę z listą ofert z danej kategorii, wraz z krótkimi opisami, opcjami dostawy (oraz ich potencjalną ceną), a także możliwością przejścia do stron sprzedawców.
Dzięki temu, bez konieczności zmieniania kryteriów wyszukiwania i ponownego wybierania produktu, użytkownik może w prosty i szybki sposób porównać inne oferty, spełniające jego wymagania i zdecydować się na zakup artykułu na najbardziej korzystnych dla niego warunkach. Niezależnie, czy chodzi tu o cenę, procent pozytywnych opinii, czy chęć zakupu bezpośrednio od producenta, dzięki opcji szybkiego przejścia do listy nowych lub używanych artykułów, konsument oszczędza czas, a oferty sprzedawców mają większe szanse na bycie wyświetlonymi przez większą liczbę użytkowników. Wszyscy zyskują.